Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto z boku připomíná zvýšený hatchback
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vyšší světlá výška je patrná i při zadním pohledu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod zadním nárazníkem je náznak ochranného prvku
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Totéž lze spatřit vpředu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska je klasicky uspořádaná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedí se výše a pohodlně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Materiály se vylepšily
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je opravdu solidní prostor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr je ale jen průměrný
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Naštěstí nechybí prvky simply clever
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Podstatné věci můžou mít své stálé místo
Zdroj: Deník/Radek Pecák
A najde se také prostor pro rezervu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod plato můžete dát další drobnosti
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nebo sem do kabiny
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Klimatizace se ovládá snadno a rychle
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na hlasitost už není klasické tlačítko
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přístrojový štít je digitální
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volant má správnou velikost i průměr věnce
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Převodovky DSG je s motorem dobře sladěná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
K dispozici jsou i volby jízdních režimů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zůstala páka parkovací brzdy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Detaily jsou nápadité
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světel jsou tři páry
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Další pěkný detail
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Telefon jde nabít také indukčně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Odrazka oživuje záď
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Také design kol se povedl
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor je teď úspornější a živější
Zdroj: Deník/Radek Pecák