„Ve světě nekonečna barev je použití černé a bílé barvy silným poselstvím o hodnotách značky. Hlavními elementy jsou minimalismus, snadnější zapamatovatelnost, dramatičnost, exkluzivita, autorita a respekt,“ vysvětluje kroky sokolovského klubu marketingová ředitelka Simona Mudrová.

Podoba dresů je prací karlovarského grafika Tomáše Slacha. Ten je doplnil také o kombinaci trojúhelníků. „Kombinace trojúhelníků a jejich prostorová hra mají za cíl vzdáleně připomínat netradiční krystalickou strukturu, kterou jsme designově doplnili právě pro letošní sezonu,“ dodala k novým dresům Simona Mudrová.

U fanoušků Baníku na sociálních sítích se ale setkala nová kolekce spíš s odmítavými reakcemi. „Tak tréninkové dresy už máme, teď ukažte zápasový,“ zaznělo například na facebookové stránce hornického klubu.

V podobném „problému“ se před časem ocitla i extraligová Energie Karlovy Vary, která ale zareagovala rychle a nechala fanoušky odmítnutou variantu předělat do „přijatelnější“ podoby.