Hudebníkům se podařilo sehnat pro svou novinku i známého vydavatele a do těchto dnů se Dying in Pieces, jak se album jmenuje, dočkalo velmi kladného hodnocení jak u nás, tak v zahraničí.

Aktuální deska se nahrávala loni v září ve vyškovském studiu Davos. „Nový materiál je techničtější, brutálnější, propracovanější a je na něm cítit skladatelský i hráčský vliv nových členů," prozradil v úvodu frontman kapely Stanislav Malý.

Po nahrání pak došlo k dohodě mezi Cutterred Flesh a vydavatelskou firmou Bizarre Leprous production. „Bylo to pro nás velkým a velmi milým překvapením, že se nám ozvala tato velká vydavatelská firma a projevila zájem vypustit do světa naši třetí desku. Ta je vlastně také prvním počinem v naší pětičlenné sestavě," dodal kytarista Vitalij Novak.

Album obsahuje devět autorských skladeb s texty a obalem. „Kapela se snažila ze sebe vyždímat maximum, ale velký kus práce odvedl také Jindra ´Otyn´ Tománek, ke kterému jsme dorazili nahrávat už po druhé. Předchozí deska Cause the Apocalypse vzešla také z vyškovského studia, se kterým jsme byli pokaždé spokojeni. O obal se pak postaral náš kamarád Kája Kunc," doplnil bubeník Miroslav Frček.

„Propracovanější kytarové party, texty i celková struktura skladeb nevznikaly jen tak. Dřeli jsme ve zkušebně i několikrát týdně, ale řekl bych, že se výsledek povedl. O čemž zatím svědčí i recenze. Pro mnohé je nová deska oproti svému předchůdci dost rozdílná, ale po prvním poslechu se začne dostávat pod kůži. A o to nám šlo, aby se posluchači k jejímu poslechu vraceli a třeba tam i poněkolikáté našli nějaké detaily, které jim předtím unikly," dodal zpěvák Malý.

S novým albem je nasnadě, že Cutterred Flesh vyrazí také na turné. To kluci plánují na letošní podzim. Během roku se jim ale už začal kalendář plnit jednotlivými akcemi po nejrůznějších koutech republiky.

„Reakce na Dying in Pieces jsou kladné. Recenze nám vyšly například v českém časopise Pařát nebo na nejrůznějších webových magazínech, jako jsou například Tubera, Fobiazine nebo Criticmusic. Překvapením také bylo, když se naše nahrávka dostala k uším lidem ve Španělsku, Německu, Turecku nebo dokonce i v Indii. Všechny dosavadní recenze jsou k vidění na našem Bandzone nebo Facebook profilu. Na těchto profilech také postupně aktualizujeme dění v kapele, nové koncerty, fotografie a samozřejmě se tam všichni dozvědí i o chystaném turné. Snažíme se o co možná největší propagaci naší hudby," upřesnil Novak.

„Novinka je k poslechu na našich webových profilech nebo na stránkách vydavatele. V nejbližších týdnech se fanoušci mohou těšit také na novou sérii triček, kterou chystáme na podporu aktuální nahrávky. Doufáme, že se nám podaří dostat do co možná nejširšího povědomí. Proto se snažíme si také domluvit během roku nějaké větší hudební festivaly. Vidět a slyšet nás lidé mohou například v červnu na MetalGate Czech Death Festu, v srpnu na Death Coffee Party nebo na podzim, na pražském Blanice Festu," dokončil Frček.

Novinky a šum v kapele můžete sledovat na: