VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Loket v obležení turistů

LOKET - Centrum bylo pro motoristy uzavřené, řidiči museli parkovat mimo město

17.8.2008
SDÍLEJ:

Středověké slavnosti v Lokti.Foto: DENÍK/Milan Hloušek

V obležení. I tak by se dalo popsat víkendové dění v Lokti. Historická dominanta města – hrad – totiž otevřel své brány a návštěvníkům nabídl bujarou podívanou. Tu ostatně tradičně slibují Rudolfínské slavnosti, které ani letos lidé neopomenuli a na hrad vyrazili doslova v zástupech. Důkazem toho byly zaplněné příjezdové silnice do Lokte, které byly zaplněné dokonce i stovky metrů směrem z města. Centrum bylo kvůli slavnostem uzavřené, a tak si řidiči museli hledat náhradní místa pro parkování. I tak cesty na hrad nelitovali.

„Byl to neskutečně pěkný zážitek. Na Sokolovsku žijeme už dlouhá léta, ale teprve až nyní jsme se do Lokte na hrad vypravili. A řeknu vám, to je opravdu paráda,“ svěřil se starší manželský pár z Kraslic. Velký zájem veřejnosti potvrdili i organizátoři slavností.

„S návštěvností jsme spokojeni. Vyšlo nám počasí, tak co víc si ještě přát,“ usmívala se průvodkyně loketského hradu Lenka Kněžická. „Lidí přišlo dost, už v sobotu jsme museli dotisknout další vstupenky,“ doplnila s tím, že letní středověké slavnosti jsou oblíbené jak u tuzemských turistů, tak hostů ze zahraničí. „Rádi k nám zavítají Němci, Holanďané či Rusové. Zastávku na svých cestách zde mají i vodáci,“ poznamenala Kněžická.

Autor: Milan Hloušek

Místo události:
17.8.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

annonce-logo

Nabídky práce

+ Podat inzerát

Řemeslné práce - Řemeslné práce Zámečník(27 000 Kč)

Zámečníci strojů Zámečník, svářeč. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 27000 kč. Volných pracovních míst: 5. Poznámka: Způsob kontaktu uchazeče:, - telfonicky an tel: 602 449 994, , Požadujeme:, - praxe v oboru - min. 3 roky, - ŘP skupiny B, - zdravotně způsobilý, , Místo výkonu práce: Sokolov. Pracoviště: Lemonta s.r.o., Chebská, č.p. 53, 356 01 Sokolov 1. Informace: Milan Kriško, +420 602 449 994.

Administrativa - Administrativa Asistent, asistentka(17 360 Kč)

Všeobecní administrativní pracovníci Referent majetkové správy. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč, mzda max. 26110 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: V případě zájmu:, Zašlete životopis včetně motivačního dopisu na e-mailovou adresu josef.domin@pcr.cz nebo doručte poštou na adresu krajského ředitelství k rukám Bc. Josefa Domina nejpozději do 10. 3. 2018. , , Adresa pro doručení:, Dolní Rychnov, Dobrovského 1935, PSČ 356 04, , Popis práce:, komplexní zajišťování majetkové správy, podílí se na pořízení, plánování a nákupu majetku dle stanovených materiálových tříd, provádí průběžnou kontrolu při příjmu a následně i výdeji materiálu ze skladu, jeho dalším využívání a podílí se na jeho vyřazení a likvidaci, samostatně provádí práci na osobním počítači (Word, Excel, SAP), při pracovní činnosti používá předepsané ochranné prostředky a dodržuje zásady PO a BOZP , , Podmínky:, středoškolské vzdělání s maturitou, , Pracovní doba:, 7:00 - 15:30, , Místo výkonu práce: Dolní Rychnov, Dobrovského 1935, PSČ 356 04. Pracoviště: Krajské ředitelství policie karlovarského kraje - obvodní oddělení sokolov - město, Hornická, č.p. 2047, 356 01 Sokolov 1. Informace: Josef Domin, .

Administrativa - Administrativa Asistent, asistentka(6 750 Kč)

Všeobecní administrativní pracovníci Administrativní pracovnice. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 6750 kč, mzda max. 6750 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Vhodné pro OZP., , Způsob kontaktu uchazeče:, - e-mailem na adresu zinavojackova@seznam.cz, , Specifikace:, - administrativní práce, - práce v Excel a Word, - prvotní příprava účetních dokladů, , Pracovní doba:, 8:00 - 12:00 (po domluvě lze i jinak). Pracoviště: Zina vojáčková, nábřeží Petra Bezruče, č.p. 598, 356 01 Sokolov 1. Informace: Zina Vojáčková, +420 606 488 101.

Zdravotnictví - Zdravotnictví Sociální pracovník(19 810 Kč)

Sociální pracovníci specialisté v oblasti veřejné správy Referent sociálních věcí a sociální pracovník orgánu sociálně právní ochrany dětí odboru soc. věcí a zdravotnictví MěÚ Kraslice I.. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 19810 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Podmínkou přihlášení do výběrového řízení je podání PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY se všemi přílohami a náležitostmi do 9.3.2018., Bližší informace uchazeči naleznou na www.kraslice.cz v sekci Úřední deska MěÚ Kraslice.. Pracoviště: Město kraslice, nám. 28. října, č.p. 1438, 358 01 Kraslice. Informace: Petra, DiS. Chlubnová, +420 352 370 420.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nádraží v Sokolově

Lidem vadí páchnoucí výtah na nádraží

Šatník farní charity. Darované oblečení pracovníci vytřídí a potřební si sem dvakrát v týdnu mohou přijít.

Lidem v nouzi pomáhá i sokolovská farní charita

Neuvěřitelně agresivní omyl v dálničním tunelu a karate v metru: videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pondělí 19. února 2018.

Čím lidé topí v kotlích? Kontroly jsou zatím sporadické a bez sankcí

Karlovarský kraj - Úředníci mohou od loňska kontrolovat, čím lidé v domácnostech topí. Kontrol je zatím jen minimum.

Lidé obdivovali historická řemesla

Nová Ves - V obci Nová Ves nedaleko Křižovatky na Chebsku bylo o víkendu veselo. Setkali se zde už počtvrté řemeslníci, šermíři, výtvarníci a nadšenci, kteří oživují historické dovednosti a umění.

U hranic vznikne unikátní zážitkové centrum. S realizací má pomoci i kraj

Karlovarský kraj - Unikátní interaktivní centrum biodiverzity Artenoah má v vzniknout v těsné blízkosti české hranice v lokalitě Neuhausen.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT