Sobotní dopoledne přineslo nastěstí jen oblačnou oblohu bez deště, a tak po vyfasování tatranek a nápojů od organizátora sportovních dní Romana Heřmana vyrazili vyznavači cyklistiky výletním tempem do Lobezského údolí k místu plánovaného startu vrchařského klání. Od rozcestí k Milířům si tak někteří účastníci vyjížďky rozdali souboj k vrcholu Krudumu, na který se jako první vyšplhal František Kůs za slušných 15 minut 10 vteřin, druhý dojel Pavel Berka se ztrátou 10 vteřin a třetí Tomáš Boháček, ten tratil dalších 20 vteřin.

Po krátkém odpočinku a výstupu vítěze prémie na ochoz rozhledny se účastníci spustili přes Milíře ke Třídomí a dále směrem ke Komářím rybníkům. Poté vystoupali krásnou krajinou kolem Komářího vrchu k rašeliništím V borkách, kde je již zastihlo i vycházející slunce. Odtud pokračovali na Krásenský vrch a z místní rozhledny mohli pozorovat vrcholky Krušných hor i panoramata Slavkovského lesa s nejvyšší horou Lesným.

Následně si již užili zasloužený sjezd do Lokte a podél údolí Ohře pokračovali do Starého Sedla. Tam je čekal poslední kopec k nové cyklostezce vedoucí kolem jezera Michal, kterou se vrátili zpět na základnu k restauraci Kopačka. Všichni účastníci si pochvalovali zvolenou trasu, která je zavedla do pohádkově klidných míst Slavkovského lesa, a hlavně byli vděčni za nedeštivé počasí, které požitek z vyjížďky umocnilo.

Pořadí prémie včetně všech účastníků:
1. Frantisek Kůs, 2. Pavel Berka, 3. Tomáš Boháček, 4. – 5. Pavel Makoň, Petr Fiala, 6. Iva Berková, 7. Venca Skoda, 8. Lumír Vondrásek, 9. Jirka Hloupý.