„Specializovaná firma tam provedla kontrolu drsnosti povrchu. Zjistila, že má nevyhovující adézní vlastnosti. Nechali jsme tak na úsek položit mikrokoberec," řekl Deníku František Malár, vedoucí oddělení koordinace silniční správy KSÚS Karlovarského kraje. „Zároveň došlo v některých částech k narovnání silnice a opravám krajnic," doplnil.

Řidiči poznají změnu ihned, jak na silnici vjedou. Povrch je o poznání drsnější. Na úsek častých dopravních nehod dál upozorňuje dopravní značení. Na celém úseku je pak nově plná čára a zůstává tam snížena rychlost v některých místech až na 50 km/h. V budoucnu by tam pak měla zůstat sedmdesátka.
Záchranáři a policisté pamatují týdny, kdy tam kvůli nehodám vyjížděli hned několikrát.

Mokrá silnice zabíjela u Kraslic například v roce 2009, kdy nehodu v takzvané zatáčce smrti nepřežila spolujezdkyně. Další roky tam auta končila i v řece. Velké štěstí pak měl řidič dodávky, který při karambolu vylétl oknem z dodávky. Ta se na něj převrátila. Dotyčný přežil.