Stánkaři své produkty nabídnou v rámci čtyř dvoudenních akcí. Prodejci budou pečlivě vybíraní dle kritérií, jako jsou kultivovanost způsobu prodeje, sortiment nabízeného zboží či vzhled stánků. Akce proběhla poprvé vloni a setkala se s velmi pozitivním ohlasem u veřejnosti.

„Dá se říci, že se začíná rodit další tradiční karlovarská akce s možností rozšíření o dětský program, ukázku zvyků či řemeslné dílny pro veřejnost, a to pro děti i dospělé. Samozřejmostí je také možnost rozšíření této akce ať do rozmanitosti prodeje, programu či četnosti,“ uvedl Jan Kopál, tiskový mluvčí magistrátu města. Vedení města pro jarmarky vymezilo ze svého rozpočtu 200 tisíc korun. Organizátorce celé akce Martině Hrnkové připadne 45 tisíc korun, 5 tisíc potom poputuje na služby za každý jednotlivý trh. Pořadatelka má na starosti zajištění prodejců, poskytnutí energií, toalet, úklidu a parkování.