Filmaři měli co dělat, kolonádu si zabrali na pouhý den, a tak počítali doslova každou minutu.
Spot bude stát na umělecké proměně herců z lidských bytostí do zvířecích podob, jako synonymu návratu k sobě samým, k vlastní podstatě, instinktům a přírodě. Nebude chybět orel, jako symbol značky. Režisérem reklamy je, stejně jako v případě spotu s Hanou Soukupovou, jenž rovněž vznikl před časem v Karlových Varech, renomovaný režisér reklamních spotů Matthias Zentner.
Linda Vojtová v patnácti letech vyhrála v Ženevě celosvětové finále prestižní modelingové soutěže, což odstartovalo její kariéru. Následovaly dva roky práce v Evropě, převážně pak v Paříži, Miláně a Barceloně.
V sedmnácti letech odešla do New Yorku, kde od té doby žije. Po soutěži Elite Model Look, kterou v roce 2000 vyhrála, se její fotografie objevily na titulních stránkách módních časopisů včetně Vogue a ELLE.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditTopmodelka Vojtová točila na kolonádě
Karlovy Vary – Který z karlovarských objektů si zahrál už v nejednom filmu nebo reklamním spotu? Jednoznačně Mlýnská kolonáda. Tentokrát se mezi kamennými sloupy procházela topmodelka Linda Vojtová, která byla hlavní postavou nového spotu na minerálku Mattoni.
Kliknutím zvětšíte
Topmodelka Linda Vojtová natáčela na karlovarské Mlýnské kolonádě nový reklamní spot.
|
Foto: Foto Deník Vladimír Meluzín