VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Přání Josefu Kábrtovi k 80. narozeninám

SOKOLOV - Zajímavost z rubriky Čtenář - reportér

11.12.2007
SDÍLEJ:

Josef Kábrt.Foto: Jan Kábrt

Vážená redakce, prosíme o umístění do rubriky Čtenáři – sobě přání věnované učiteli tance panu Josefu Kábrtovi k jeho 80. narozeninám, kterých se dožívá 11. prosince 2007.
Pod toto přání se podepisují členové organizačního štábu pravidelného setkávání tanečníků a přátel tance v Sokolově: Petr Macháček, Milada Macháčková, Vladimír Macek, Eva Macková, Marta Bártová, Miroslav Pešan, Jiří Endyš, Ing. Miroslav Bohuslav, Dagmar Dučínská a Miroslav Bahník st.


Motto: Být stále mlád,
to je oč tu běží,
radovat se ze života
a být stále svěží.


Uteklo už hodně vody,
kdy se hrstka nadšenců,
namísto jít do hospody
s vervou vrhla do tanců.

Taneční krok zvládli všichni,často s dávkou humoru
a ti nejvíc zapálení
skončili v Tvém souboru.

Přišla řada vystoupení,
zkoušky, také soutěže,
dřina téměř každodenní,
Pepa třímal otěže.

Mnoho lidí v Sokolově
umí tančit polku, rock
a to jenom díky Tobě,
žes je mučil rok co rok.

Nikomu se nechce věřit,
kde se léta sebrala,
vždyť Ty, Pepo, pořád tančíš
jako tančils za mlada.

Přicházíme s gratulací,
štěstí, zdraví jdeme přát,
ve tvých stopách tančí další
o to nemusíš se bát.

Do dalších let hodně pohody a životního optimismu přeje Organizační štáb setkávání tanečníků a příznivců společenských tanců.

11.12.2007
SDÍLEJ:

SERVIS

Obchod - Obchod Vedoucí prodejny, provozu 20 000 Kč

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách Vedoucí prodejny potravinářského zboží typu MASNA/ UZENINY. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Upřesňující informace:, - Náplň práce:, - řízení pracovního kolektivu, vedení administrativy, objednávky, zodpovědnost za chod prodejny, - obsluha zákazníků, prezentace a prodej zboží (příjem, příprava, skladování), inventury, - zodpovědnost za pokladnu, čistotu na prodejně a dodržování předepsaných standardů, , Požadujeme:, - samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, časovou flexibilitu, ochota učit se, - vyučení v oboru prodavač nebo kuchař/číšník a praxe - VÝHODOU , - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost pro práci s potravinami, - příjemné vystupování , , Nabízíme:, - zaměstnání na plný pracovní úvazek, nástup možný ihned, - prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou, - zajistíme důkladné zaškolení, - odpovídající mzdové ohodnocení + zaměstnanecké benefity, , Zaměstnanecké výhody:, - nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, , Způsob kontaktu:, - telefonicky - 702 018 042, od 8:00 hod. - 17:00 hod. , - e-mailem - zidek@rabbit.cz, - osobně - Kosmonautů 5358, 430 01 Chomutov, 8:00 hod - 17:00 hod.. Pracoviště: Rabbit trhový štěpánov a.s. .- 003, 5. května, č.p. 317, 358 01 Kraslice. Informace: Jaroslav Zídek, +420 352 686 114,702 018 042.

Bankovnictví a finanční služby - Bankovnictví a finanční služby Ostatní úředníci 17 360 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení Odborný/vrchní referent – odborný pracovník poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště Sokolov Krajské pobočky v Karlových Varech. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Generální ředitelka Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – odborný pracovník poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště Sokolov Krajské pobočky v Karlových Varech, ID 11003485, , v oboru služby „Zaměstnanost“., , Místem výkonu služby je Sokolov., , Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to po dobu dočasně nepřítomného státního zaměstnance (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. červenec 2018., , Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:, •Provádění individuálních odborných poradenských pohovorů včetně zprostředkování odborných konzultací;, •Posuzování osobních charakteristik a výkonnostních schopností uchazečů o zaměstnání a projednávání způsobů rekvalifikace;, •Uzavírání dohod s uchazeči o zaměstnání a zájemci na jejich rekvalifikaci a pracovní rehabilitaci;, •Uzavírání dohod s vybranými vzdělávacími zařízeními na zabezpečení rekvalifikace a pracovní rehabilitace;, •Práce s absolventy škol a mladistvými z hlediska možnosti jejich uplatnění na trhu práce;, •Provádění poradenské činnosti s využitím databáze vzdělávacích zařízení v oblasti volby a změny povolání a rekvalifikace;, •Návrhy na realizace poradenských, motivačních a výcvikových programů pro znevýhodněné skupiny, resp. obtížně umístitelné osoby na trhu práce;, •Provádění skupinového poradenství pro znevýhodněné skupiny na trhu práce a jejich hodnocení;, •Provádění skupinových programů pro školy;, •Zpracování vyúčtování poskytnutých dotací;, •Příprava a zajištění veřejnosprávních kontrol a monitorovacích návštěv;, •Organizace informačních schůzek, individuálního poradenství;, •Administrativní zabezpečení vstupu uchazečů do projektů - příprava dohod a další dokumentace vztahující se k účastníkům projektu, zadávání dat do informačních systémů, vedení projektové dokumentace a příprava podkladů pro monitorovací zprávy, , Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 5. června 2018, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu podatelna@kv.mpsv.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID xgmzpcw., , Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2018/46956-78099805“., , Příslušné formuláře, informace ohledně kvalifikačních požadavků a další informace získáte na stránkách Integrovaného portálu MPSV: http://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera/?p_p_id=journalboard_WAR_contentportlet_INSTANCE_ko8eoTHC7z75&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_journalboard_WAR_contentportlet_INSTANCE_ko8eoTHC7z75_strana=1&_journalboard_WAR_contentportlet_INSTANCE. Pracoviště: Úřad práce české republiky - krajská pobočka v karlových varech, kontaktní pracoviště sokolov, Jednoty, č.p. 654, 356 01 Sokolov 1. Informace: , .

Obchod - Obchod Prodavač, prodejce 16 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží Prodavač/ka - pultový prodej. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Způsob kontaktu uchazeče:, - osobně: Sokolov, Náměstí Budovatelů 1423 (6:00-13:00), , Požadujeme:, - vyučení lze nahradit praxí v oboru , , Pracovní doba: 5:00-13:30, 11:30-19:00 hodin, , Místo výkonu práce: Sokolov. Pracoviště: Radek plas -001, nám. Budovatelů, č.p. 1423, 356 01 Sokolov 1. Informace: Radek Plas, +420 777 280 279.

Výroba - Výroba Obsluha strojů 83 Kč

Obsluha zařízení na zpracování kovů Strojník - valcíř. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 83.8 kč, mzda max. 98.6 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Upřesňující informace:, - jedná se o výkon práce na komunikacích města Sokolova , - pracovní doba od 7.00-15.30 hod., - požadujeme vyučení, strojní průkaz pro valcíře, řidičský průkaz sk. B, praxe min. 1 rok, dobrou pracovní morálku, , Zaměstnanecké výhody:, - stálá pracovní doba, - měsíční prémie, - stravenky, - 13. a 14. plat, - 5 týdnů dovolené, - jistota zavedené firmy, možnost zvyšování kvalifikace a odpovídající mzdové ohodnocení dle dosažené praxe a vzdělání, , Způsob kontaktu:, - telefonicky - od 7:00 hod. - 15:30 hod., tel. 359 808 466, ve všední dny, - e-mailem - mzdy@sotessokolov.cz, - osobně - Osobní oddělení SOTES Sokolov s.r.o., 7:00 - 15:00 hod.. Pracoviště: Sotes sokolov spol. s r. o., Chebská, č.p. 1939, 356 01 Sokolov 1. Informace: Jitka Žilíková, +420 359 808 466.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Dlouhá cesta kulturisty za svalnatým snem.
7

Dlouhá cesta kulturisty za svalnatým snem

Václav Hudeček.

Světoznámý virtuos míří do Chebu

Zloděj se chtěl svézt autobusem. Daleko už s ním ale nedojel

Ostrov – Své síly a znalosti dost podstatně přecenil zlodějíček, který chtěl ukrást autobus.

FOTO: Při geocachingu se žena zabořila po pás do bažiny

Horní Slavkov - V rašeliništi u osady Třídomí, do něhož žena při hledání tzv. "kešek" zapadla, byla uvězněna více než hodinu. Přivolaní hasiči ji pak vytáhli během pár minut.

Hasiči zachraňovali uvězněnou skupinku dětí. Naštěstí cvičně

Chodov – Stovky dětí ze Základní školy J. A. Komenského se ve středu krátce po deváté hodině ocitly před budovou.

Divadelní schody plné vody a mistři z Karviné a temný mok Ostravy: videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku ve dnech 24. až 25. května 2018.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT