Internetové stránky jsou bezpochyby jednou z hlavních reklamních složek, jež by měly jednoduše a přehledně představit buď město, obec či vesnici, zkrátka nalákat návštěvníky, turisty a taktéž třeba potenciální investory.

Při kliknutí na web města Chodov vás přivítá spektrum barevných odstínů, které už samy o sobě svědčí nejen o tom, že stránky jsou plné aktuálních a důležitých informací, ale působí též sympaticky pro běžného uživatele internetu.

O kvalitě stránek vypovídá rovněž možnost přepnout si je do jazyka německého a anglického – pro turisty zásadní součást dobré městské prezentace. Přehledné telefonní seznamy, internetová diskuse, a dokonce výjimečná městská webkamera. Rubrika ´Co s volným časem´ rozhodně zaujme běžného občana, který neví, kam vyrazit za zábavou, nebo jednoduše hledá jakoukoli zájmovou činnost. Obrazové komponenty a dokonalý design webu jasně vystihují jeho ústřední myšlenku – nenudit.

Při přechodu do jiné informační kategorie se hlavní logo v menu mění, a návštěvníci tak mohou sledovat fotografie městské přírody, domů, kostela nebo historických památek.

Návštěvníkům se opravdu naskýtá nepřeberné množství využití chodovského webu. Výjimečná fotogalerie, zajímavé odkazy, rubrika ke stažení, v níž zájemci jistě ocení možnost stáhnout si logo, znak nebo prapor města. Výjimečná nabídka. Je vůbec tedy něco, co by se dalo webu vytknout? Jediná potíž, kterou však vedení města již začalo řešit, je problém s některými aktualizacemi Microsoftu, kvůli nimž se vám stránky Chodova nemusí správně zobrazovat – například nejdou otevírat přílohy. Pokud ovšem použijete internetový prohlížeč Firefox, mělo by vše již být v pořádku.

K. Šujan