To si totiž nechalo udělat analýzu dopravní obslužnosti města. Nyní tak nastanou jednání mezi radnicí, Karlovarským krajem a dopravci.

„Tento dokument jsme si nechali zpracovat mimo jiné jako podklad a argumentaci pro jednání s Karlovarským krajem o nové dopravní obslužnosti. Ukázalo se, že řada návrhů je totožná s podněty, které nám posílají sami Chodováci,“ potvrdil starosta Chodova Patrik Pizinger.

Cílem analýzy je podle jejího autora přinést alternativní pohled na řešení veřejné dopravy pro Chodov, a to ve třech základních oblastech. Veřejná doprava Chodov – Karlovy Vary a Chodov – Sokolov a také vnitřní doprava po Chodově.

Senátoři slíbili pomoc Sokolovsku. Kromě vlastních nápadů nahlédli i do Saska
Senátoři slíbili pomoc Sokolovsku. Kromě vlastních nápadů nahlédli i do Saska

„Výrazně chybí zastávka v ulici Karlovarská nedaleko centra města. Pro cestující od Karlových Varů by to znamenalo podstatné zkrácení docházkové vzdálenosti například k městskému úřadu, gymnáziu a či na poštu,“ zveřejnil některé pasáže z dokumentu mluvčí radnice Martin Polák. Další uplatnění by mohly najít také zastávky v ulici Lesní či v ulici Husova poblíž obchodního centra Penny market u křižovatky s ulicemi Okružní a Hlavní, respektive U koupaliště .

Analýza zmiňuje i MHD, která v Chodově až do konce roku 2008 v omezeném provozu s jedním spojem jezdila. Její obnovení však není z celé řady důvodů rentabilní a smysluplné.

„Jde o materiál, s kterým budeme dál pracovat ve spolupráci s dopravci i Karlovarským krajem, abychom našli koncepční a optimální řešení,“ dodal starosta.