To, že chodí propagační materiály například na nové počítače, mobilní telefony nebo auta, není nic neobvyklého. Ale i nové ovoce na trhu si zaslouží propagaci. Proto reklamní agentura rozeslala materiály, že v síti obchodního řetězce Kaufland bude už brzy v prodeji nový druh ovoce ze Španělska – Kaki Persimon. Ve čtvrtek a v pátek 1. a 2. listopadu bude tato novinka k ochutnání v sokolovském Kauflandu.
„Celé léto se vyhřívalo na španělském slunci a my máme šanci pochutnávat si na něm celé tři měsíce. Především v zemích svého původu, v Číně a Japonsku, patří mezi nejoblíbenější ovoce vůbec,“ uvedl Jan Kubát z reklamní agentury. Dobře zralé kaki se podobá oranžovému rajčeti, jen má pevnější a lesklou slupku. Vůně kaki je výrazně vanilková, vnitřní struktura ovoce připomíná dýni, broskev nebo žlutý meloun.