VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Řemeslníky na léto shání Sokolov již dnes

Sokolov – V loňském roce se děti a především zaměstnanci v mateřských a základních školách těšili na zmodernizované prostory na svém pracovišti. Někteří se dočkali, jiní měli smůlu.

8.2.2018
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/archiv

A to i přesto, že zpočátku běželo vše podle plánu. Některé z přihlášených a vítězných firem totiž nebyly schopny zakázku zhotovit, a nepodepsaly proto smlouvu. Firmy se zřejmě hlásí do několika výběrových řízení, a teprve až vyhrají, prostudují si podrobně zadávací podmínky. Podobným zmatkům chce město letos předejít.

„Výběrová řízení proto vyhlašujeme již v těchto dnech. Chceme předejít tomu, aby s námi nějaká firma takzvaně nevypekla jako loni. Opravy se na školách zhotovují především o letních prázdninách v červenci a srpnu,“ řekl starosta Sokolova Jan Picka.

Jako příklad lze uvést stavební úpravy kuchyně v MŠ Vítězná nebo oprava podlah ve vybraných pavilonech a učebnách na ZŠ Křižíkova.

Firmy se podle vedení města bezhlavě hrnou do několika výběrových řízení, a teprve když vyhrají, přečtou si podrobně zadávací podmínky.

Poté zjistí, že zakázku nejsou schopny ve stanoveném termínu zhotovit. V důsledku toho město Sokolov musí rušit plánované opravy ve svých školách, které jdou dělat jen o letních prázdninách.

„U některých rekonstrukcí ve školách se musí opakovat výběrové řízení, a nestihnou se tak udělat o prázdninách. Rozšíříme proto u nich projekt a příští rok do toho půjdeme znovu. Nejsou zhotovitelé, chybí projektanti,“ říká Picka.

Každý ředitel prý nejlépe ví, co je na jeho škole prioritou, a předkládá návrhy zřizovateli, jímž je město. „Na konci předminulého školního roku jsme však poprvé přistoupili k tomu, že vedoucí odborů školského a majetku města obešli základní i mateřské školy a viděli na vlastní oči, co tato zařízení nejvíce trápí,“ řekla místostarostka Sokolova Renata Oulehlová.
Letos tedy pošle Sokolov do škol zhruba 28 milionů. Ředitelé opět vyberou opravy, které jsou podle nich prioritou, a o velkých letních prázdninách se bude ze škol ozývat možná ještě větší hluk než ve školním roce. Nastoupí totiž party dělníků a budou se vše snažit stihnout do začátku dalšího školního roku.

Nejvíce peněz je připraveno na opravy v základní umělecké škole, a to 6,9 milionu korun. Dalších 3,1 milionu je připraveno na opravy v ZŠ Křižíkova.

Autor: Roman Cichocki

8.2.2018 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Obchod - Obchod Prodavač, prodejce 15 000 Kč

Prodavači v prodejnách Prodavačka. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Způsob kontaktu uchazečů:, -telefonicky (Vyrutová Jitka, 352 683 058, 724 861 761, p. Polčinová Olga 724 253 532), -e-mailem ( polcinova@zkdsusice.cz), -osobně na adrese Školní č.p. 587/5, 357 51 Kynšperk nad Ohří, popřípadě kancelář vedoucího střediska Sokolov na adrese: Sokolov, K.H.Borovského 1927), , Místo výkonu práce: COOP potraviny TUTY, Školní č.p. 587/5, 357 51 Kynšperk nad Ohří, , Upřesňující informace: , - vyučení nebo praxe v oboru, - mzda od 15.000,-Kč do výše dle dosažené tržby, - zaměstnání na dobu určitou do 30.6.2019 a poté na dobu neurčitou, , Zaměstnanecké výhody: stravenky + příspěvek na dopravu, , Pracovní doba: Po-Pá 6:30-18:00 hod. , sobota 7:00-12:00, neděle 8:00 - 12:00 hod.. Pracoviště: Západočeské konzumní družstvo sušice - kynšperk, Školní, č.p. 587, 357 51 Kynšperk nad Ohří. Informace: Olga Polčinová, +420 724 253 532.

Obchod - Obchod Vedoucí prodejny, provozu 20 000 Kč

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách Vedoucí prodejny potravinářského zboží typu MASNA/ UZENINY. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Upřesňující informace:, - Náplň práce:, - řízení pracovního kolektivu, vedení administrativy, objednávky, zodpovědnost za chod prodejny, - obsluha zákazníků, prezentace a prodej zboží (příjem, příprava, skladování), inventury, - zodpovědnost za pokladnu, čistotu na prodejně a dodržování předepsaných standardů, , Požadujeme:, - samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, časovou flexibilitu, ochota učit se, - vyučení v oboru prodavač nebo kuchař/číšník a praxe - VÝHODOU , - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost pro práci s potravinami, - příjemné vystupování , , Nabízíme:, - zaměstnání na plný pracovní úvazek, nástup možný ihned, - prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou, - zajistíme důkladné zaškolení, - odpovídající mzdové ohodnocení + zaměstnanecké benefity, , Zaměstnanecké výhody:, - nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, , Způsob kontaktu:, - telefonicky - 702 018 042, od 8:00 hod. - 17:00 hod. , - e-mailem - zidek@rabbit.cz, - osobně - Kosmonautů 5358, 430 01 Chomutov, 8:00 hod - 17:00 hod.. Pracoviště: Rabbit trhový štěpánov a.s. .- 003, 5. května, č.p. 317, 358 01 Kraslice. Informace: Jaroslav Zídek, +420 352 686 114,702 018 042.

Výroba - Výroba Obsluha strojů 17 000 Kč

Obsluha strojů a zařízení, montéři Obsluha výrobních strojů. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17000 kč, mzda max. 23000 kč. Volných pracovních míst: 15. Poznámka: Upřesňující informace:, - SŠ vzdělání s výučním listem nebo s maturitou, - Úroveň českého jazyka minimálně A1, , Zaměstnanecké výhody:, - stravenky, - firemní jídelna, - týden dovolené navíc, - příspěvek na dopravu, , Způsob kontaktu:, - e-mailem - info@ept.cz, - telefonicky - 352 350 234, 352 350 244, 355 337 400, od 8:00 hod. - 12:00 hod. a 12:30 hod. - 14:00 hod.. Pracoviště: Ept connector s.r.o., 357 09 Habartov. Informace: Gabriela Holubová, .

Administrativa - Administrativa Ostatní odborní pracovníci v 14 740 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Odborný referent - oddělení právních vztahů k nemovitostem. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 14740 kč, mzda max. 22170 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Způsob kontaktu uchazeče:, Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30.5. 2018, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální pracoviště Sokolov, Boženy Němcové 1932, 356 01 Sokolov nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu kp.sokolov@cuzk.cz nebo prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: av8iedb)., Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborný referent – oddělení právních vztahů k nemovitostem, Katastrální pracoviště Sokolov “., , Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:, o Odborné činnosti při přípravě, výběru a vyhodnocování údajů o vzniku, zániku nebo změně práv k nemovitostem s využitím rozsáhlé podkladové dokumentace pro poskytování údajů z katastru nemovitostí,, o Vyřizování věcí ve správním řízení, posuzování podkladů pro správní řízení, provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci a zajišťování důkazů,, o zajišťování odborných agend výkonu státní správy ve vymezeném dílčím úseku,, o samostatné vyřizování dílčích částí správního řízení podle běžných postupů, opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí včetně jejich ověřování a došetřování, příprava usnesení o postoupení,, o na základě pověření ředitele Katastrálního úřadu pro Karlovarský kraj je zmocněn k podpisu rozhodnutí vydávaných ve správním řízení a dalším úkonům podle přílohy č. 4 Organizačního řádu Katastrálního úřadu pro Karlovarský kraj,, o provádí a odpovídá za veškeré administrativní činnosti spojené s vyřizováním vkladových řízení, příprava korespondence, vedení spisových obalů, zápis údajů do příslušných řízení, vydávání smluv, spolupracuje s obecními úřady, finančními úřady, okresním a krajským soudem, dalšími subjekty,, o kontroluje správnost výše úhrady správního poplatku v návrhu na zahájení řízení o povolení vkladu do katastru, provádí administrativní činnosti související s vybíráním nebo vrácením přeplatku., , Místem výkonu služby je Katastrální pracoviště Sokolov, Boženy Němcové 1932, 356 01 Sokolov ., , Bližší informace poskytne:, Ing. Martin Raška, Ph.D., Ředitel Katastrálního pracoviště Sokolov, Tel.: +420 352 357 760, e-mail: martin.raska@cuzk.cz. Pracoviště: Katastrální úřad pro karlovarský kraj - 001, Boženy Němcové, č.p. 1932, 356 01 Sokolov 1. Informace: Martin Raška, +420 352 357 760.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Modeláři pořádají výstavu

Ilustrační foto

Žáci dávali první pomoc. Problém měli s transportem zraněných

Unikátní objev! Vojenský prostor ukrýval tvrziště

Doupov – Unikátní objev se podařil archeologům územního odborného pracoviště Národního památkového ústavu v Lokti (NPÚ).

Dominuje pyl trav a obilovin

Sokolovsko – Pyl trav a obilovin bude dominantním alergenem pro příští období.

Ukájel se za dveřmi bytu ženy, kterou pronásledoval

Rotava – Ženu v Rotavě si náhodně vybral a pak ji soustavně obtěžoval. Za dveřmi jejího bytu se dokonce ukájel. To je případ osmadvacetiletého muže, který se teď bude před soudem zpovídat z nebezpečného pronásledování a z výtržnictví.

Slovanská epopej v Brně a proč už nepotřebujeme žádné další zákony: videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pátek 18. května 2018.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT