„Stížností od občanů je řada,“ řekl starosta Sokolova Zdeněk Berka. Jak upřesnil, každá z nich jde na dopravní podnik. Poslední dobou je jich více, tak se město rozhodlo zaslat jednu oficiální, kde si na provoz stěžuje rada města.

Ze stížnosti je zřejmé, že občanům nejvíce vadí nedodržování jízdních řádů, často nefungující odbavovací systém, což prý umožňuje nekontrolovatelný výběr jízdného. Dále poukazují na přeplněnost spojů především v době špičky, nepořádek v autobusech a na zastávkách či kvalitu a stav autobusů zapojených do systému MHD. Někteří občané dokonce tvrdí, že řidiči své busy odstavují na nevhodných místech. Dopis, pod který se za radu města podepsal starosta Berka, končí konstatováním, že podle názoru vedení Sokolova nejsou stížnosti občanů dostatečně řešeny. Žádají proto o urychlenou nápravu stavu. Ředitel firmy Autobusy Karlovy Vary tvrdí, že jsou s radnicí v Sokolově v pravidelném kontaktu.

„Podněty občanů řešíme průběžně,“ sdělil Zdeněk Suchan. Uznal také, že v poslední době jich je více. Odmítá však, že by šlo o systémovou chybu. „Jde o pochybení jednotlivců. Řešíme je přísně a neváháme zaměstnancům krátit jejich mzdu,“ tvrdí Suchan. Nastínil také, že se starostou Sokolova chystá schůzku, na které projednají opatření, která firma přijala. Zmínil také, že situaci by měl ulehčit nový dopravní terminál u vlakového nádraží. Firma Autobusy KV prý byla připravena využívat ho již od ledna. Došlo však ke skluzu u rekonstrukce budovy zázemí. Podle Suchanových slov tlačí dopravní firma na Karlovarský kraj, jenž je investorem, aby od 1. května sloužila cestujícím na terminálu alespoň doprava. Terminál by byl výchozí i konečná zastávka a řidiči by zde mohli odstavit i své autobusy. Někteří z cestujících doufají v nápravu. „Řidič MHD v Sokolově mi jako studentce nabídl poloviční jízdné. Už mi ale neřekl, že platí pouze s čipovou kartou. Vzápětí mě chytil revizor a stálo mě to 500 korun,“ rozčilovala se studentka Nikola.