Díky nevhodnému materiálu se vyboulila vozovka před třemi mosty. Zmíněný úsek, dlouhý necelých osm kilometrů, přitom vyšel na dvě miliardy korun.
„Je to hrůza. Sotva jsem se dočkal zprovoznění další části rychlostní komunikace, už je zde zase sveden provoz jen do dvou pruhů pro oba směry,“ řekl Jaroslav Horák z Chebu.

Jak upřesnil, jezdí za prací do Karlových Varů, a proto zná všechny nástrahy a omezení na silnici za poslední roky. Jak však přiznal, časově není toto omezení nijak dramatické. „Opravovaný úsek není tak dlouhý a je zde omezena rychlost na 80 kilometrů v hodině. Horší bylo jezdit přes Sokolov, to už je naštěstí za námi,“ dodal o něco smířlivěji.

Podle šéfa Ředitelství silnic a dálnic v Karlovarském kraji Pavla Rödla dodavatelská firma Eurovia použila materiál, který se chová jinak, než měl. „Dodavatel nakoupil materiál, který měl mít jisté vlastnosti. Aniž by si Eurovia ověřila, zda tomu tak doopravdy je, použila tento materiál, a ten začal bobtnat,“ potvrdil Rödl. Firma prý silnici opraví v rámci záruční doby a na vlastní náklady. O tom, že by vznikly nějaké další problémy, silničáři nevědí. V současné době je uzavřen ve zmíněném úseku směr z Chebu na Karlovy Vary. „Bude tomu tak ještě zhruba čtrnáct dní,“ dodal Rödl. Poté se uzavírka prohodí a stavbaři začnou opravovat vozovku v opačném směru. Ze čtyř jízdních pruhů rychlostní silnice R6 budou tedy řidičům přibližně jeden měsíc sloužit pouze dva, každý pro jeden směr jízdy.

Občané bydlící na objízdné trase si oddychli, že komplikace na silnici nezavedla automobily do jejich obce zpět v obou směrech. „Zajímá mě hlavně úsek R6 na Sokolovsku. Těžká kamionová doprava je nyní svedena v jednom směru do naší obce a to je hrůza,“ řekla Jana z Citic. Jak dodala, rychlostní silnici až do naší metropole by si řidiči z regionu zasloužili také. „Proto jsem na sokolovské radnici podepsala petici za její dokončení, kterou iniciovali senátoři Čáslava, Horník a Nenutil,“ dodala obyvatelka Citic.