VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Technické služby jsou v novém

Sokolov - Z výsledných 19 milionů korun přispěla sokolovská radnice na stavbu deseti miliony

27.12.2012
SDÍLEJ:

Nová správní budovaFoto: Roman Cichocki

Bezmála třicet let staré stavební buňky jsou minulostí. Přesně v takovém provizoriu pracovali zaměstnanci technických služeb v Sokolově. Minulý týden v pátek byla slavnostně otevřena nová správní budova a také sběrný dvůr. Objekt stál zhruba 19 milionů korun.

„Důstojné zázemí získala společnost Sotes po téměř 40 letech, řekl při slavnostním otevření budovy její jednatel Jaromír Dvořák. Ten nazval otevření jakousi vernisáží. „Projev delší než třicet vteřin nikdo neposlouchá. Takže kromě zastupitelů města, bych chtěl nejvíce poděkovat mému předchůdci Pavlu Dlouhému, který hospodařil tak, že si toto můžeme dnes dovolit," konstatoval Dvořák. Poté se ujal role průvodce a přítomné provedl celým areálem.

Plán na stavbu nové budovy mělo město na stole několik let. První odhady ceny byly ale kolem 50 milionů korun. Ve výběrovém řízení sice spadla cena na 37 milionů korun, ale i to bylo nad možnosti města. Projekt se proto přepracoval a budovu snížil ze tří pater na dvě.

„Výsledná cena klesla na 20 milionů a i z těch se nám podařilo milion korun ušetřit," dodal Dvořák.

Sotes mají 98 zaměstnanců, kteří se starají o městské komunikace, zeleň, svoz odpadu a další služby pro město. V nové budově budou mít podstatně lepší zázemí jak pracovníci, kteří pracují venku, tak i úředníci. Celý areál navíc střeží kamerový systém, od něhož si Sotes slibuje lepší dohled nad pohybem cizích lidí v areálu i případnými zloději.

O tom, že nové zázemí bylo potřeba, je přesvědčen i starosta Sokolova Zdeněk Berka. „Buňky přivezené do areálu Sotes a naskládané na sebe byly prý už tehdy použité. Získány byly údajně z bývalých chemických závodů v Sokolově," připomněl Berka. „Buňky přivezli někdy v roce 1985 a o rok později jsme se sem přestěhovali z bývalých kasáren," vzpomíná bývalý ředitel Pavel Dlouhý. A to prý nebyly zcela nové, předtím už dva roky sloužily jinde.

Nová moderní budova je dvoupatrová a bude sloužit všemu personálu včetně vedení. Plochu by měla zabírat zhruba stejnou. V přízemí by měly stejně jako doposud šatny a sociální zařízení. V horním patře jsou především kanceláře, archiv či jakési zázemí podniku.

Autor: Roman Cichocki

27.12.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Obchod - Obchod Prodavač, prodejce 15 000 Kč

Prodavači v prodejnách Prodavačka. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Způsob kontaktu uchazečů:, -telefonicky (Vyrutová Jitka, 352 683 058, 724 861 761, p. Polčinová Olga 724 253 532), -e-mailem ( polcinova@zkdsusice.cz), -osobně na adrese Školní č.p. 587/5, 357 51 Kynšperk nad Ohří, popřípadě kancelář vedoucího střediska Sokolov na adrese: Sokolov, K.H.Borovského 1927), , Místo výkonu práce: COOP potraviny TUTY, Školní č.p. 587/5, 357 51 Kynšperk nad Ohří, , Upřesňující informace: , - vyučení nebo praxe v oboru, - mzda od 15.000,-Kč do výše dle dosažené tržby, - zaměstnání na dobu určitou do 30.6.2019 a poté na dobu neurčitou, , Zaměstnanecké výhody: stravenky + příspěvek na dopravu, , Pracovní doba: Po-Pá 6:30-18:00 hod. , sobota 7:00-12:00, neděle 8:00 - 12:00 hod.. Pracoviště: Západočeské konzumní družstvo sušice - kynšperk, Školní, č.p. 587, 357 51 Kynšperk nad Ohří. Informace: Olga Polčinová, +420 724 253 532.

Obchod - Obchod Vedoucí prodejny, provozu 20 000 Kč

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách Vedoucí prodejny potravinářského zboží typu MASNA/ UZENINY. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Upřesňující informace:, - Náplň práce:, - řízení pracovního kolektivu, vedení administrativy, objednávky, zodpovědnost za chod prodejny, - obsluha zákazníků, prezentace a prodej zboží (příjem, příprava, skladování), inventury, - zodpovědnost za pokladnu, čistotu na prodejně a dodržování předepsaných standardů, , Požadujeme:, - samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, časovou flexibilitu, ochota učit se, - vyučení v oboru prodavač nebo kuchař/číšník a praxe - VÝHODOU , - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost pro práci s potravinami, - příjemné vystupování , , Nabízíme:, - zaměstnání na plný pracovní úvazek, nástup možný ihned, - prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou, - zajistíme důkladné zaškolení, - odpovídající mzdové ohodnocení + zaměstnanecké benefity, , Zaměstnanecké výhody:, - nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, , Způsob kontaktu:, - telefonicky - 702 018 042, od 8:00 hod. - 17:00 hod. , - e-mailem - zidek@rabbit.cz, - osobně - Kosmonautů 5358, 430 01 Chomutov, 8:00 hod - 17:00 hod.. Pracoviště: Rabbit trhový štěpánov a.s. .- 003, 5. května, č.p. 317, 358 01 Kraslice. Informace: Jaroslav Zídek, +420 352 686 114,702 018 042.

Výroba - Výroba Obsluha strojů 17 000 Kč

Obsluha strojů a zařízení, montéři Obsluha výrobních strojů. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17000 kč, mzda max. 23000 kč. Volných pracovních míst: 15. Poznámka: Upřesňující informace:, - SŠ vzdělání s výučním listem nebo s maturitou, - Úroveň českého jazyka minimálně A1, , Zaměstnanecké výhody:, - stravenky, - firemní jídelna, - týden dovolené navíc, - příspěvek na dopravu, , Způsob kontaktu:, - e-mailem - info@ept.cz, - telefonicky - 352 350 234, 352 350 244, 355 337 400, od 8:00 hod. - 12:00 hod. a 12:30 hod. - 14:00 hod.. Pracoviště: Ept connector s.r.o., 357 09 Habartov. Informace: Gabriela Holubová, .

Administrativa - Administrativa Ostatní odborní pracovníci v 14 740 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Odborný referent - oddělení právních vztahů k nemovitostem. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 14740 kč, mzda max. 22170 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Způsob kontaktu uchazeče:, Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30.5. 2018, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální pracoviště Sokolov, Boženy Němcové 1932, 356 01 Sokolov nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu kp.sokolov@cuzk.cz nebo prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: av8iedb)., Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborný referent – oddělení právních vztahů k nemovitostem, Katastrální pracoviště Sokolov “., , Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:, o Odborné činnosti při přípravě, výběru a vyhodnocování údajů o vzniku, zániku nebo změně práv k nemovitostem s využitím rozsáhlé podkladové dokumentace pro poskytování údajů z katastru nemovitostí,, o Vyřizování věcí ve správním řízení, posuzování podkladů pro správní řízení, provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci a zajišťování důkazů,, o zajišťování odborných agend výkonu státní správy ve vymezeném dílčím úseku,, o samostatné vyřizování dílčích částí správního řízení podle běžných postupů, opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí včetně jejich ověřování a došetřování, příprava usnesení o postoupení,, o na základě pověření ředitele Katastrálního úřadu pro Karlovarský kraj je zmocněn k podpisu rozhodnutí vydávaných ve správním řízení a dalším úkonům podle přílohy č. 4 Organizačního řádu Katastrálního úřadu pro Karlovarský kraj,, o provádí a odpovídá za veškeré administrativní činnosti spojené s vyřizováním vkladových řízení, příprava korespondence, vedení spisových obalů, zápis údajů do příslušných řízení, vydávání smluv, spolupracuje s obecními úřady, finančními úřady, okresním a krajským soudem, dalšími subjekty,, o kontroluje správnost výše úhrady správního poplatku v návrhu na zahájení řízení o povolení vkladu do katastru, provádí administrativní činnosti související s vybíráním nebo vrácením přeplatku., , Místem výkonu služby je Katastrální pracoviště Sokolov, Boženy Němcové 1932, 356 01 Sokolov ., , Bližší informace poskytne:, Ing. Martin Raška, Ph.D., Ředitel Katastrálního pracoviště Sokolov, Tel.: +420 352 357 760, e-mail: martin.raska@cuzk.cz. Pracoviště: Katastrální úřad pro karlovarský kraj - 001, Boženy Němcové, č.p. 1932, 356 01 Sokolov 1. Informace: Martin Raška, +420 352 357 760.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Starý odbavovací systém nahradí nový, a na kartu

Májový folkový koncert kapely NaDen v krajkovském kostele sv. Petra a Pavla se stal beneficí pro Haničku.
15

OBRAZEM: Benefice pro Haničku

Modeláři pořádají výstavu

Sokolov – Sokolovští modeláři zvou na tradiční výstavu modelů do Domu dětí a mládeže v Sokolově, která se uskuteční od čtvrtka 31. května do soboty 2. června.

Žáci dávali první pomoc. Problém měli s transportem zraněných

Cheb - Školáci chybovali i při použití obvazů.

Unikátní objev! Vojenský prostor ukrýval tvrziště

Doupov – Unikátní objev se podařil archeologům územního odborného pracoviště Národního památkového ústavu v Lokti (NPÚ).

Dominuje pyl trav a obilovin

Sokolovsko – Pyl trav a obilovin bude dominantním alergenem pro příští období.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT