V sokolovském MDK tak zavládne ve středu 28. února čilý ruch, tak jak je na veletrzích zvykem. A mnozí z návštěvníků či klientů při tom zapomenou, že je vše jen jako. Zažít zde můžete kosmetické líčení, pocit žadatele o řidičské oprávnění v autoškole, koupit si budete moct králíkárnu nebo zájezd a vždy se vám budou ochotně věnovat studenti v roli mladých podnikatelů. Porota hodnotí kategorie: stánek, katalog a propagační materiály, elektronická prezentace či vizitka.

„Porota hodnotí u kategorie nejlepší stánek následující: kromě celkového vzhledu stánku hodnotí především vystupování obchodníků, formální a věcnou správnost vystavovaných dokladů (faktur, pokladních dokladů), jak se orientují ve svém odvětví, jak znají své produkty, umí poradit, zda mají v pořádku oprávnění k podnikání,“ nastínila ředitelka pořádající školy Ilona Medunová.

Největším úspěchem byla účast sokolovské školy na několika mezinárodních veletrzích, odkud si přivážejí i vítězství. Naposledy sklidili úspěch studenti vloni v Praze. V konkurenci 115 firem z deseti zemí se stal tento veletrh velmi úspěšným pro fiktivní firmu Adriana Bártlová, Králíkárny, pod hlavičkou Střední školy živnostenské Sokolov. Firmu zastupovali žáci Nikol Rubešová, Pavel Princl, Tomáš Dufek, Tomáš Kupka, Kateřina Volfová a Jan Gitter.

„Uspěli jsme v zahraniční konkurenci ve dvou kategoriích, 1. místo v kategorii nejlepší stánek a druhé místo v kategorii nejlepší slogan. Ten zněl Váš králík si zaslouží luxus,“ konstatovala Medunová. „Avšak daleko cennější jsou zkušenosti, které na veletrhu získali. Děkuji všem uvedeným žákům a inženýrce Klímové za úžasný výkon a perfektní reprezentaci Střední školy živnostenské Sokolov,“ dodala.